31/12 Årets absolut sista dag...

Okej då va året snart slut då. Vad har man egentligen gjort med sitt liv? Har man blivit en bättre människa! Hur har de gått med förra årets nyårslöften? Ska jag va ärlig så kommer jag inte ihåg vad mitt löfte för de här året va. Men de e väll lika bra de, då behöver man inte ha dåligt samvete för att man misslyckats med att hålla det. hehe.

Ja ja. men va har hänt under året då? Jag slutade jobba med hästar, trodde jag aldrig skulle hända. De visade sig att mitt liv blev både bättre å sämre. Saknar förstås hästarna men å andra sidan har jag tid för en massa andra saker som jag fått avstå från för att jag jobbade hela tiden, som t.ex. mina vänner. Jag blev kär, men den historien slutade inte så bra. Jag är numera singel. Har fått nya vänner och jag har tappat kontakten med gamla, de e tråkigt som fan men de ordnar nog upp sig småningom. Låg på sjukhus gjorde jag också. De va ju en erfarenhet man hade kunnat va utan. Sommaren såg till en början ut att bli den värsta i mitt liv, tappade lusten till allt, men de vände som tur va och de visade sig bli en RIKTIG toppen sommar. Du lyfte mig upp när mina vingar inte fungerade!!!!  Många goa skratt å trevliga å underbara människor. De blev en riktigt crazy festsommar, med Rosenström i parken, fester i , Söderby, Gryta å Lillråda å Mobergs i massor. Sen får vi ju inte glömma fylleorienteringen!!!! Helt klart årets fest! Hanna å jag hann med en tripp till det röd/vita landet i söder (Danmark), där vi hälsade på Daniel å Miken! (Se jag stavade rätt den här gången) =). Vi va på Idol finalen. De blev skoj som attans, när vi äntligen hittade våra sittplatser efter att vi sprungit runt hela Globen å letat, å jag menar hela Globen, vi va högst upp (de va fruktansvärt högt) på alla sidorna för att så småningom hitta våra platser längst ner! HAHA. Sen har jag flyttat från min minimala lägenhet i Rimbo till ett lite större hus i Nysättra, där har vi osså hunnit med några fester. De har de varit osämja bland vänner osså, TRÅKIGT!! Känns som de har blivit en höna av en fjäder eller kanske snarare en förhistorisk jätte fågel av ett litet dun. Hoppas att de blir bra de me så småningom. Vi har ju haft de så kul hela gänget. Ja de har skett ganska stora förändringar både bra och dåliga, de hör väll till, men dom dåliga kunde man ju va utan.

Nu undrar man bara vad 2008 kommer att innehålla! Jag hoppas på mycke glada miner å ännu mera skratt! Kanske lite kärlek också.


ETT JÄTTE GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

O där va ett år till som gått , undra om åren går fortare o fortare ju äldre man blir .. ? Shit va mkt man måste hinna me de här året då! Å de jobbigaste är att jag har ingen jävla aning om va de e jag ska hinna me!! Pjuu

2008-01-04 @ 17:53:08
Postat av: E jao

chääärleek i hög dos står på menyn år 2008.

2008-01-08 @ 10:54:05
Postat av: Billie

Löööööööööööööv!

2008-01-09 @ 14:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0