Jag regerade!

De blev en mycke lyckad inflyttningsfest, vi spelade nått spel med tärningar som Alex å Anton lärde oss. Treman hette de visst. Jag fattade inte reglerna förren på slutet, så jag drack när dom sa till, jag misstänker att de utnuttjades! hehe. Å så sjöng vi singstar! Jag regerade. Ingen lyckades slå mig! Eller jo Hanna, när vi övade innan alla kommit. Lillebror min va närmast. Å till alla som säger att Emelie alias Syrran inte kan sjunga, ta er nån stans! Hon kan om hon bara vill! Mitt mission för kvällen va att få Alex att sjunga. De sas att jag inte skulle lyckas, men efter tillräckligt många öl å omgångar med treman så lyckades jag! Mission complete!




Tack till alla som va där! Mycke trevligt...
               



image28
  

Alex å Anton introducerade Treman

                                                                       
  

                                  
image34


Mycke singstar blev de!





image31


Lillebror va me osså





image29


Bästisarna





image32


Hjälp!




image30


Fotogeniet Alex





image33
 
                                                                                               

Girlpower


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0