Kollektivt kaos!!!!

De råder kollektivt kaos i landet! Löning i fredags, sista dagarna innan jul! Folk springer omkring i affärerna som galningar....Vad ska jag köpa?.......Har ingen aning!.....Jag måste köpa nått för 50 kronor till annars blir de orättvist!.....Men de e väll inte meningen att man ska berätta vad grejorna kostar! Eller? Folk trängs i köer, de e omöjligt att få en parkeringsplats, dom drar å sliter i saker. Å dom stackars människorna i kassan ska ta betalt, slå in paket, svara på frågor å va trevliga på samma gång! Hade ju föreslagit att vi skulle strunta i klapparna i år, men resten av familjen envisades med att köpa en klapp till varje familjemedlem, så då kan ju inte jag bara skita i de! Så de va bara att ge sig ut i kaoset i fredags (blev arg å irriterad bara av tanken på å trängas med folk) å man va ju inte ensam direkt. Snurrade runt X antal gånger på parkeringen innan jag äntligen hittade en. Sen sprang jag in på Åhléns turbohandlade å tog mig därifrån så fort jag bara kunde. Men nu e de gjort iaf så nu e de bara de mysiga med julen kvar: Har klätt julgranen! MYS PYS!!!!


Igår bar de iväg på krogen med Linn, Elinor å Hanna såklart, hon bangar aldrig. De va super nice. På G först å sen taxi upp till mobergs. Mycke smått va de, inget å titta på ens. Men vi hade kul ändå. Vi hjälpte varandra så gott vi kunde. När vi inte orkade dansa mer så tog vi en promenad till statoil för å köpa den nödvändiga fyllematen, en fransk varmhund med vitlöksdressing å ketchup! MMMMMM 




GOD JUL Å GOTT NYTT 2008

Pussigull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0