Very nice stämning!

I fredags va de Idol! Live! Vilken nice stämning de va. Helt grymt. Massa kändisar va de där. De bästa av allt va att få se Daniel in real life! Marie va grym. Amanda va bra men inte så mycke mer. När vinnaren korades stod hela globen upp å ylade inkl jag å Hanna, trodde fan hjärtat skulle hoppa ur kroppen när dom drog ut på resultatet..å just ja, vi har varit me å tagit världsrekord...coolt. Tyvärr har jag inga bilder, min vän har dom på sin kamera.

Så nu e de asså över, va ska vi göra nu på fredagskvällarna mellan 8 å 11? hihi Ja någonting ska vi väll hitt på.


Igår va de filmkväll i Lillråda city. Åkte hem innan filmen va klar för snacka lite med kudden, men inte kom jag i säng. Hade fått ett samtal från grannen, så jag gick dit.


Nu har jag bara en ska kvar att säga för den här gången............
Vem fan är de som sprider falska rykten? Vem de än e! Skaffa dig ett liv!



Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde om ryktena. Vi ska slakta snacket!

2007-12-09 @ 16:58:33
Postat av: EB

ja nått måste vi fan göra! men de va lungt den här gången som tur va!

2007-12-09 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0