Bara för att....

Hanna påpekade igår att jag inte uppdaterat bloggen på länge.....så nu får jag väll skriva nått då. Men jag har inte så mycke vettigt att skriva just nu...så fort jag tänker att jag ska skriva nått så kommer jag inte på nått kul. De blir bra idag har jag gjort...bla bla bla. De e väll inte så kul för människor att läsa, bloggen e väll för fasiken ingen dagbok. Där ska man ju ta upp sina tankar! Ok kanske om de hänt nått extrakul, men bara läsa om att man har städat eller gått ut me hunden.....nä.....då kan de lika gärna va. 

Återkommer när jag har nått bra att säga eller när de hänt nått kul, så de kan ta ett tag!

Nu ska jag äta lunch med min kära mor.....


Tjopp tjohej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Helt rätt !!

2007-11-22 @ 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0