(Dvärgar)

Idag....ungefär 45 min efter att jag kommit hem, hade precis lagt mig på soffan med datorn på magen å kollade fb. då knackade de på dörren.....Utanför dörren stod två små barn, eller dom va kanske 12, skit samma två små dvärgar. Min första tanke va: okej jultidningar, bra har redan köpt, har en ursäkt att inte köpa. Men nej.......Hej vill du köpa pepparkakor? Fan va ska jag säga nu då? Pepparkakor har jag ju inte köpt!!!! EHH, jag har inga pengar hemma! Okej bra ursäkt. Men så kommer den där snälla jäveln fram: Ni får komma tillbaka nån annan dag! NEJ! va fan sa jag! Jag vill ju inte ha nå pepparkakor! Kanske! Ok, hej då! Hej hej!

Ja vilken elak människa jag e. Kom å tänka på påsken när alla ungar kommer å tigger godis! När jag bodde i lägenheten kunde jag bara strunta i å öppna, men nu ser dom ju baske mig in när dom går till dörren! Så jag e väll så illa tvungen att köpa påskgodis nästa år. Men de e ju ett tag dit! Eller dom kanske ska få ett varsit äpple så kommer dom inte tillbaka året därpå! HIHIHI

Go Natt!

Kommentarer
Postat av: E jao

Hihii , JAG VILL HA PEPPARKAKOOOOOOR!

2007-11-16 @ 10:02:08
Postat av: Hanna

Neeey skit i pepparkakor de finns ingenting gott i pepparkakor ! Köp glögg istället !!

2007-11-16 @ 11:33:35
Postat av: EB

ja de e de iaf alkohol i! haha

2007-11-16 @ 17:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0