Helgen som gick......

Gick alldeles för fort...men de va skoj så länge de varade. De va fest i Lillråda city. För att sammanfatta de kort så däckade Tommy på golvet i hallen, Joppe i soffan med pommes i näsan. De va Bennys fulsprit som va orsaken. Haha. Å kanske Hannas Tequila. Jag måste sluta dricka den skiten, håller på att spy var enda gång å de e Christians fel. Hanna blev prutt full, Emelie va inte långt efter, jag va ganska lagom full å tur va nog de. Vid tre åkte alla hem. Nu e jag sjuk. Har feber å ont i halsen. Sandra har smittat mig. Sånt händer. Blir hemma några dagar. Får ligga i min soffa i mitt hus å kurera mig framför en massa filmer.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skyll inte på tequilan , den gör bara gott.. nästan bara iaf ;) De va bennys finsprit! Hehe lr? Okey men kul hade jag iaf , o de va nog för att man va aspackad =) O för allt trevligt folk =) Pussspårejj

2007-11-12 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0