Helgen! Sorg å Glädje!

Jag har jobbat hela helgen! Sorgligt! De borde finnas nån regel som säger att man inte får jobba helg, iaf inte när man e under 25, då ska man partaja på helgerna. På lördan hade jag begravning! Jag fick den stora äran å begrava en påkörd kissekatt. Usch va de va jobbit!

Men de roliga va att umgås med mina vänner, alltid lika kul. Visserligen i nyktert tillstånd den här helgen men än då! HEHE. (Jag körde) Men tro inte att man har sovit speciellt mycke för de. 7 timmar på hela helgen. Mår sämre än när de varit fylleslag både fredag å lördag! Så mycke för å va nykter......Ikväll ska jag kolla på Bäck å somna i soffan, de ska bli skönt. 

Just de fick höra att jag liknade Jennifer Aniston i lördags, så call me Jennifer! Hehe  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0