Helgen blev inte riktigt vad jag planerat.......

Hade ju planerat en hel nykter helg, men ack nej, frestelsen blev för stor. Övermäktig. Vad ska man säga? Men hade i alla fall kul. Hanna däremot lyckades hålla sig nykter! Proud of you girl!
Den eventuella sjukdomen gick över, de va nog bara utmattning.
Idag vaknade jag inte förren halv 2 så de blev ingen dag på johannesberg. Ganska skönt faktiskt. Behövde vila upp mig.

Emelie feels very happy today!

Just de har tappat bort min plånbok! Skit osså! Mindre kul!


                                  

image13





Kommentarer
Postat av: Hanna

Thank you , white bitch !! Fattar inte att du kan vara så glad även fast du tappat plånbok ! Jag skulle gråta
om jag va du .. du e stark ! Pussigull

2007-10-28 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0