Så jävla lågt!

Hur lågt kan en människa sjunka? Har aldrig träffat en människa som hamnat så jävla nära botten. Å sen sticker huvudet i sanden.....Måtte jag aldrig hamna där...... Vad har hänt med att stå för de man gör. Man är modig nog att göra en massa skit, å sen står man inte för de. Tycker man verkligen att de man gjort e rätt då? För mig är de ett erkännande! Nu tror jag att jag fått nog...Jag kan ge människor både en, två, tre å fyra chanser men där går nog gränsen....Å det känns som om den e nådd nu........Får inget utbyte av att umgås med sånna människor....

Tack å hej, leverpastej.....
           


image11

Kommentarer
Postat av: E

Vilket aggo . Shithappensgetoverit (:

2007-10-18 @ 10:35:37
Postat av: EB

Lite mindre aggo nu!

2007-10-18 @ 18:05:39
Postat av: Anonym

SUNSHINE (:

2007-10-18 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0