Söndag. Bakfyllans stora dag!

Nu sitter man här igen på en söndag å e lite bakis, men mest trött e jag. Har inte blivit så mycke sömn....Somna kl 6 eller 7 i morse. Det blev mycke prat igår, om allting. Många frågor som blev besvarde. Två av oss redde så gott som ut allt. Håller tummarna för er. De blev en mycke lyckad kväll. Lite stelt å segt i början men de löste sig till det bästa.

Gick upp kl 9. Skulle skjutsa pojkarna till arlanda och en mycke bakfull Hanna till jobbet. Men hon kunde åka hem igen. Tur att du har en snäll syster som hjälper till att jobba när du inte mår så bra.

Nu ska jag lägga mig på soffan å sova en stund. Sen ska jag åka till Hanna, vi har massor att prata om....

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0