Välförtjänt ledighet....

Nu har jag jobbat i 12 dagar i sträck....puhhh....De har varit jätte tungt. De känns nu att man e helt slut. För lite sömn å långa arbetsdagar. Sura människor som inte har nå bättre för sig än att  gnälla...Jag har för fan jobbat så fort jag kunnat. Kan inte göra allt själv. Detta vet mina chefer om men ändå åker dom på älgjakt å lämmnar mig själv, då blir det som det blir. Men kom inte till mig å gnäll sen när saker inte funkar som dom brukar......usch....Har sagt det förr å jag säger de igen: Jag e jävligt trött på mitt jobb. Nu e jag i alla fall ledig i 4 dagar. 

I morgon blir det sexparty, har aldrig varit på ett sånt, ska bli kul. Alkohol blir det förstås. Men innan de blir partaj ska jag städa min lägenhet.....Vi ses i morgon mina vänner

GOD NATT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0