Vart tog jag vägen?

För ett tag sen tappade jag det viktigaste av allt! Jag tappade mig själv! Jag visste inte vem jag var. Jag visste inte vad jag tyckte. Jag brydde mig inte så mycke om någonting. Va bara deppig å visste inte riktigt hur jag skulle ta mig ur de. Som tur va så hade jag vänner som höll mitt huvud ovanför vattenytan. Tack för de!

Nu har jag hittat mig igen å jag e välldigt glad för de! Har en speciell person att tacka. Tack för att du kom in i mitt liv å blev min vän!


Tappa aldrig något så viktigt!



Emelie is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: tequiila

Emelie is mooore then back !!! Wohooo !! Puss på dejj

2007-10-23 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0