Nu va de bokat!

Jahapp idag har jag varit å bokat resa till Kreta. Nice. Får lite extra pengar till midsommar så jag kunde unna mig en solresa. Så mellan den 1 å 8:e Augusti så ligger jag å Sandra på en av Kretas stränder med en paraplydrink i ena handen och besöker nattklubbarna på nätterna. yaaaay. 

De känns som att den här sommaren kommer att gå alldeles för fort. De e 1000 saker som man ska hinna med att göra. Vi ska åka till Gotland, de e födelsedagsfester, jag ska hinna med att åka till stugan i dalarna iaf en gång, fyllis mm.... tur att de e helg varje vecka :P. Skulle behöva vara ledig hela sommaren. Nästan hela sommaren e bokad. De e iof bra för de lutar ju åt att de blir en toppen sommar, speciellt augusti.
 
Va händer i helgen då?.....Jo VI SKA TILL GRÖNAN!!!!  Kommer bli såååååå kul. Ser fram emot de som fan. Allt e gratis. Eller nja nästan allt vi ska väll äta å kanske dricka en öl osså. Gratis e kul.


puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0