Fondvägg

I morgon ska jag åka till stallet å rida de va ett tag sen. Sen ska jag åka till Sandra å hämta upp henne så ska vi åka å handla färg till mitt nya rum. Ja jag ska byta sovrum för jag sover jätte dåligt i mitt rum som jag har nu. Dålig energi eller nått. Funkar inte de så spökar de väll eller nått. De får bli en vinröd fondvägg till dom redan vita väggarna. Sen ska jag försöka få upp dörren som står i garaget, men jag måste såga lite i den först. Sen skulle jag villja åka till Ikea i helgen å köpa lite lampor å sånt. Får väll se om de hinns med. Jaha man kanske ska ta å lyfta rumpan ur soffan å ta ut allt från rummet då så e de bara å börja måla i morgon.


Seeee yaaaaaa......



Kommentarer
Postat av: Sandra

det kommer bli så fint =) Puss

2008-08-28 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0