Inge Mobergs va de ja...

De skulle inte bli någe Mobergs, men va hände när vi kommit in till På G. Jo girlsen blev danssugna så skjutsen fick åka tillbaka med en gång från poliserna i Görla å köra oss till dansgolvet. Men vart va folket? Löningshelg hallå!!! Har alla semestrat så mycke så till och med lönen man inte fått e slut? De blev inte så mycke dricka inne på krogen, vi skötte oss. Men de hjälpte ju inte när Billie druckit tre starka groggar innan vi åkte in. Så lite väl förfriskad så åkte vi hem vid 2 tiden. Inte så skojig bilresa hem. Inte nog med att man försökte att inte tänka på hur illa jag egentligen mådde. Bilen gick sönder också. Men efter lite kramp i fingrarna å hjälp med att växla så kunde vi ta oss fram å byta bil så vi kunde ta oss vidare till nysättra. Så gick vi å la oss å väntade på att Larsa skulle komma så Hanna fick ta sig vidare hem. Tack för hjälpen med sophinken å påsen, Men den behövdes inte som tur va. Men de hade varit bra långt till toaletten. Gårdagens festande resulterade iaf i den värsta bakfyllan jag haft någonsin tror jag, iaf vad jag kan komma ihåg. Den slår till och med Gotland. Har knappt tagit mig ur soffan, Med en kraftansträngning har jag tagit mig till toaletten när illamåendet tagit överhanden. Jag sov min första natt i mitt ny målade sovrum. Jag sov lika bra som en nedklubbad säl. Men de hade ju sina orsaker. Får väll se hur de blir inatt.     

Nu ska jag diska lite å laga mat till i morgon sen blir de sängen för mig. Huuuua.....

Ciao ciao




Kommentarer
Postat av: Sandra

haha .. en kanon fylla låter det som :)

2008-08-31 @ 21:15:24
Postat av: Hanna

Pandafylla snarare ;) Så lite så .. Jag mådde prima på lördagen iaf =)

2008-09-03 @ 17:34:53
Postat av: Billie

Hahahahaha Pandafylla ja ;) No more karatefylla bara pandafyllor.

2008-09-03 @ 17:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0