Klackskärscamping

I helgen har vi förverkligat Jimmys födelsedagspresent. Vi va på klackskärscamping å bodde i två små röda stugor nr 12 å 13. Vi lagade mat, drack cider å öl å vissa drack bergsbjörnar på löpande band. Inte jag dock. Blääää. Vi gav oss på ett försök att spela minigolf i mörkret men de va inte de lättaste så vi gav upp de. Sen gick vi på trästocksfestival. Ja visst låter de sjukt men de e sant. De va en massa östhammarsraggare som satt i öltält å lyssnade på dom förmodligen enda två lokala band som finns i hela östhammar. haha. De va väll så där kul. Så vi gick tillbaka till stugorna. Vid de här laget hade Annika blivit välldigt dragen å tagit jag vet inte hur många fruktansvärt fula bilder på mig. Påvägen tillbaka så stod de en brandbil parkerad å Annika va ju inte sen å posa framför den. She likes brandmän. Sen satt vi utanför stugorna ett tag å störde en stackars barnfamilj som försökte sova. Smällar man får ta. Vi gick väll å la oss vid 2 men sandra å jag kunde ju inte sova så vi låg å snackade till 3 nån gång. Sov inte sådär jätte bra. Vet ni hur varmt de blir i en stuga stor som en friggebod där de sover 5 personer å tre hundar? Mycke varmt!!!! Vi vaknade å åt frukost å sen städade vi upp i stugorna, torkade upp utspilld öl mm. Huuua. Hur som hellst va de en trevlig helg med lagom med dricka (för dom flesta iaf) haha.

Å min förbaskade bil då. Den fick ju en ny oljetrycksmätare. Då trodde man ju att allt skulle va frid å fröjd men icke då. Fläckt jä´veln startar inte när den ska så bilen börjar ju å koka. Så jag får åka record några dagar till. =(,  i morgon e de måndag (jag hatar måndagar) å mina pengar e slut. Nu e de motigt. =(

Jaja man får hålla huvet över vattenytan å leva på vatten å bröd i en vecka innan e kommer in mer pengar på kontot.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA .. det var en kanon helg .. :) så nästa år bokar vi en HEL helg .. :)

2008-08-17 @ 21:56:27
URL: http://sandriiis.blogg.se/
Postat av: Billie

Ja absolut. Å massa människor!!

2008-08-19 @ 17:54:00
Postat av: jenny

sv: ja han e sjukt het! bränner duktigt i ögonen där du.. hihi

2008-08-19 @ 18:34:34
URL: http://panikjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0