Citronvatten å tranbärsjuice

Inte nog med att de va en trist första jobbdag (på de jobb som jag e såååå less på) jag har dessutom fått en släng av urinvägsinfektion. IGEN. De här e andra gången på mindre än tre veckor. Å jag vägrar att gå till läkaren å äta penicillin igen. Jag självkurerar mig med citronvatten å tranbärsjuice. Sen kan vi ju till denna hemska dag lägga till en djävulsk mensvärk. Vilken toppen början på ett nytt arbetsår. Nu e de bara drygt 320 dagar kvar tills man får semester igen. De känns ju uppmuntrande. En vän till mig försökte muntra upp mig med å säga att de e ju snart jul. Å ja de e de ju, å då e man ju ledig flera dagar i rad. Men sen slog de mig att jag tycker ju inte ens om julen längre så vid närmare eftertanke så ser jag inte fram emot de. Nu ser jag fram emot helgen å hoppas att de blir fint väder, en trevlig fredag med bergabrudarna å en fun lördag å söndag i Östhammar.


Hej hej 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja , hoppas det blir kanon väder, men det ser inte så lovande ut , suck ! Men vi får göra det bästa av saken .. :) Puss

2008-08-14 @ 10:51:53
URL: http://sandriiis.blogg.se/
Postat av: Billie

Nä kanon väder blir de nog inte. men de skulle bli hyfsat. bara tunna moln å inge regn! =)

2008-08-14 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0