Värt att tänka på!!

Hitta en pojke som säger att du e vacker inte att du e bra
Som ringer upp dig även om du slängt på luren
Som stannar uppe bara för att se dig sova
Vänta på pojken som kysser dig i pannan
Som har lust att visa upp dig för världen om du så bara e iklädd en säck
och som håller din hand inför sina vänner
Vänta på honom som regelbundet påminner dig om hur mycke han älskar dig
och om vilken tur han har som får vara med dig
Vänta på honom som säger till sina vänner: De e hon...



Allt medan vi blir äldre, lär vi oss att vissa personer som vi trodde aldrig skulle strunta i oss, helt säkert gör just de en dag. Ditt hjärta kommer att brista, troligen mer än en gång å de blir svårare för varje gång. Även du själv kommer att ha sönder hjärtan, kom då ihåg hur de kändes när ditt eget gick i bitar. Du kommer att gräla med din bästa vän. Du kommer att söka tröst hos en ny älskare på grund av vad den förra låtit dig gå genom. Du kommer att gråta över att tiden går för snabbt och med tiden kommer du att förlora någon du älskar. Så, ta för många foton, skratta för mycke och älska som om du aldrig blivit sårad, för om du grubblar i 60 sekunder e de en minut av för evigt förlorad lycka!!!!


Den här texten fick jag i ett sånt där vandringsmail. Å jag tyckte den va värd att komma ihåg!!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Å jag tål inte dem där vandringsmailen !!

2008-08-19 @ 20:14:39
Postat av: Billie

Nä inte jag heller!!! man blir tokig. men de va en fin text. sen kommer man längst ner...skicka detta bla bla bla...annars..bla bla bla

2008-08-19 @ 20:55:03
Postat av: Hanna

Jaa de är de jag inte tål för då blir den där fina texten såååå förstörd !

2008-08-20 @ 13:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0