Vit helg

Jag har haft min första vita helg på nästan hela sommaren tror jag. Eller iaf sen jag gick på semester. Först en vecka på gotland, inte nyktert precis. =) Kom hem å då va de fest för Jimmy. Sen drog vi till Kreta fredagen efter de. Å där va de inte brist på alkoholdrickandet precis. Fest varenda dag. Sen kom vi hem därifrån å då va de kräftskiva hos Cissi å Johnny. Dyng blev man då!!!! Sen bar de ju iväg till Östhammar. Sandra å jag kom fram till att vi inte varit på Mobergs sen de va Kalle Bah. Kanske börjar bli dax för ett besök dit? I helgen kanske? Någon?



Skål


Kommentarer
Postat av: jenny

oj bra jobbat! jag tror inte jag har lyckats ha en helvit helg denna sommaren.. Men det kommer kanske snart.. Vem vet.

2008-08-25 @ 21:42:49
URL: http://panikjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0