Då va det slut snart då

Jaha ännu ett år har passerat. Snart är det 2009. Det har hänt bra saker och lite tråkiga saker. Tyvärr är det ofta dom tråkiga man kommer ihåg som man egentligen bara skulle glömma. 2008 kommer man komma ihåg som det året som USA valde en neger till president och finnanskrisen började.  I mitt liv har det väll inte hänt några större saker. Förra året den 31 december så skrev jag ett långt inlägg om vad som hänt men jag struntar i det i år. Ser frammåt istället. Det har varit ett helt vanligt år med upps and downs. Nu ser vi fram emot ett nytt år och hoppas att det kommer bli ett bra ett där det händer många skojiga saker. Jag kommer i alla fall sluta det här året och börja det nya ute på östersjön på Silja Galaxy. Det kommer bli skojigt det. Sen ser jag fram emot slutet på januari och Hannas och min lilla tripp. =)

Nu ska jag packa det sista och göra mig iordning för om en timme kommer skjutsen till Ledinge. Då börjar det.....parteeeey.... hihi.


Ses nästa år Gott nytt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0