Födelsedag nr 22

Jaha då va man 22 då, sen 25, sen 30 sen pesionär å sen är de slut. Nä då riktigt så känns de inte än. Tog mig en ledig dag. Tycker att företagens födelsedagspresent till dom anställda borde va en ledig födelsedag med betalt men nu fick jag ta en ledig dag utan betalt alls. Tog de lugnt på dagen. Var hemma hos mamma och glodde på tv, var ner med bilen till verkstan för att höra om dom kunde fixa den och de skulle dom göra. Dyrt kommer de bli, men vad är billigt när de kommer till bilar? Absolut inget!! På kvällen bjöds de på middag hos mamma. Mums va gott de va. Sen fick jag skjuts i skeva Chevan till norrtälje och till på G så klart. Funny va de förutom att Bästisen inte kunde komma pga sin hals. Snyft! Men i morgon ska vi på hundmässan. De va flera år sen jag var där. Sandra va lite trött efter sin båtresa och de kan jag förstå men hon höll igång bra ändå. Daniel å Jenny va nyktra chafförer och de var ju tur, men jag tror ångorna påverkade Daniel lite iaf och Jimmy lyckades bli fullast av alla som vanligt. hihi. Emelie å Annlo kom å joinade så småning om och sen kom Emilia också. De va trångt runt de lilla bordet, vi fick sitta i fönstret men finns de hjärterum så...Nu är de som tur är ett helt år kvar till man blir ett år äldre...

Hej svejs!!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh låter som en trevlig kväll . . de förtjänar du

Puss å Grattis !!!

2008-12-06 @ 18:09:15
Postat av: Sandra

ja , jag försökte iaf .. hihi ! Du får säga till när du vill nyttja presenten :) PUSS!

2008-12-06 @ 23:31:54
URL: http://sandriiis.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis lite i efterskott =)

Kram på dig gumman!!!

2008-12-07 @ 10:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0