Less Less Less

Jag är så jäkla less på regn, regn, regn och regn. Det regnar f*n varje dag och när det äntligen kom snö ja då dimper det ner en halv jäkla meter så alla i hela norrtälje blir insnöade. Att det inte kan vara lagom någon gång. Sen smällter den dessutom bort efter några dagar så att det blir översvämmningar överallt. På jobbet jobbar man för ingenting känns det som. Hopplöst. Det blir aldrig bra någon gång. Bara blött blött blött. Gahhhhh. Sen e jag less på en del andra saker också men de sparar jag till en annan gång. =)

God jul

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänk på de du har och se fram emot . Kryssning och våran lilla tripp ;) Du är duktig som jobbar och står !

2008-12-16 @ 20:08:00
Postat av: Anonym

Ja jag får verkligen tänka på de. Längtar redan! =)

2008-12-16 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0