På uppdrag i verkligheten

Jaha då var det vetenskapligt bevisat då. Jag har på senaste tiden blivit så jäkla bakfull när jag festat. Har funderat på om de kan vara så att jag har blivit gammal eller om det helt enkelt är så att jag utvecklat en allergi. I går var jag på mobergs nykter igen, en fredag igen. När jag vaknade upp i morse så hade jag ont i huvudet och mådde allmänt kast. Så det beror alltså inte enbart på alkoholhalten i blodet utan mer på bristen på sömn. hihi. Vilken tur att det inte var allergi!!! hahahaha


Skål


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är seriöst allergis mot alkohol ! Lyllo dig att du inte är de =)

2008-12-20 @ 16:49:30
Postat av: Billie

jasså är det så illa idag asså? hihi

2008-12-20 @ 17:56:43
Postat av: Hanna

Så illa va de inte . . men jag vet hur illa de kan va

2008-12-21 @ 15:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0