Lugna gatan...

E inne i en välldigt lugn period i mitt liv just nu. Tror de beror på att de varit så mycke sista tiden. Man behöver perioder där man varvar ner ibland. Jag e inne i en sån nu. Umgås med mina vänner å tar de lugnt. Nice! Sen e ju Januari en välldigt trist månad. Ingen har nå pengar efter jul å nyår. De händer helt enkelt inte så mycke. Alla stackars företagare går mer eller mindre med förlust. Samhället står ganska stilla. Men nu börjar folk att planera lite, de e redan några fester inplanerade. Något som varit planerat sen oktober e att den 8.e kl 18.00 åker vi från stadsgården med The big boat, då ska jag va party de kan ni lita på. Funny Funny. Hoppas bara jag har blivit av med min förkylning som envist hänger sig kvar i min näsa å i mina stackars lugnor.


LOVE YAAA

Kommentarer
Postat av: Hanna

Love who??

2008-01-16 @ 18:38:49
Postat av: Billie

Everyone!! (nästan iaf)

2008-01-16 @ 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0