Hett hett hett...

Vilken sjuk hetta de e ute!!! Men man ska väll inte klaga nu när de äntligen blivit en ordentlig sommar. Idag har jag varit i stallet å ridit. 4 turer blev de idag var av en va ett snabbjobb. Fy fasiken va jobbigt de va. Har inte ridit snabbjobb sen...ja jag kommer inte ihåg när. Helt slut va jag. Sen åkte Lisa å jag till issjön å badade. Tror ni inte att solen gick i moln precis när vi kom fram till sjön, å stora va dom så nå sola blev de inte. Men de va nice ändå.  Nu e jag sååååå trött!! Funderar på att somna en stund på soffan...I morgon ska jag till stallet igen för på torsdag hinner jag inte åka dit. Då ska de tvättas, packas å städas för på fredag åker vi till Kreta!!! yaaaay va skönt de ska bli. Ska sola å bada hela dagarna.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0