Jobbångest...

När jag ligger här på soffan å längtar till på fredag när vi ska åka till kreta, så inser jag plötsligt att när vi kommer tillbaka så e semestern slut. Vart fan har den tagit vägen? De har gått så fort å jag vill inte börja jobba igen. Jag kommer ha sån tokångest kvällen innan jag ska börja jobba. Kommer inte kunna sova. Usch!!!! Jag mår dåligt bara jag tänker på de.Jag kan iof vara glad över att jag tagit vara på semestern. Jag menar jag har ju varit på Gotland, jag har varit i stallet så mycke jag hunnit, jag har solat å badat vilket har resulterat i att jag e brunare än va jag varit på hur många år som helst. Å sen blir de ju Kreta min första riktiga sol å bad semester. Har ju varit utomlands förut men då jobbade jag ju å så va de ju i december. Inte den varmaste månaden i Italien direkt. Men trots att jag försöker tänka positivt så mår jag dåligt när jag tänker på att börja jobba igen. Måste komma på vad jag vill bli när jag blir stor snart så jag kan byta jobb!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0