Påväg till fastlandet...

Nu sitter jag på båten hem. De e lite tråkigt. Har haft en toppen vecka. De har hänt mycke men vi har ändå tagit de lungt några dagar. Mycke vin har de blivit, både dagens å gårdagens å även lite naturellt. I tisdags blev de Diggilo men vi satt i Östergravar och lyssnade. De va tur de för de va inte mycke å lyssna på. I går åkte vi dit också för då va de Lasse Winnerbäck. De va mysigt, vi satt i våra brassestolar och på filt å drack vin å öl i solen som sen gick ner bakom muren. Dagen spenderade vi på stranden i Åminne, den här gången badade jag, två gånger. De va jätte varmt. De fanns maneter i vattnet. Dom såg ut som simmande rosa sillikoninlägg. De kommer kännas konstigt att komma hem. Jag kommer ha myror i benen. Kommer inte ha ro att bara vara hemma. Så i morgon åker jag till stallet. Å på lördag e de ju kalas. Å så e de ju bara en vecka kvar till vi åker till Kreta. Då e de fest i en vecka igen. De e tufft å ha semester. =)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0