Tredje dagen på ön..

Nu har vi varit här i tre dagar. I torsdags körde vi av båten å åkte hem till Henke där vi bor. Sen körde vi iväg å handlade en luftmadrass till Hanna å Lasse å lite mat till kvällen. Sen åkte vi hem å grillade å startade den kommande karatefyllan. Uscha va full jag blev. Vi åkte i en sväng till en nattklubb som heter Hamnplan. Har aldrig sett så mycke människor å så långa köer, på varenda ställe i hela stan!!! De e så sjukt mycke folk här. Som tur e å fanns de VIP-kort å tillgå så vi gick förbi kön. :P Trevligt va de. De e mycke trevliga människor här. Å båtarna som ligger i hamnen. OJOJOJOJ. Den ena värre än den andra. Bara stureplansbrats med pappas kort. Dom kör inte ens båtarna ner själva. Dom flyger ner å båten kommer på lastbil. Sjukt.

Igår gick Hanna å jag omkring i Visby å handlade lite. Sen åkte vi till Lasses syster å blev bjudna på tacos. Sen va de tänkt att vi skulle gå på krogen men de va ingen som orkade, så de blev lungt. Nu har jag äntligen blivit människa igen efter torsdan å ikväll blir de utgång igen. FUN!!


Ha de så länge!!


Kommentarer
Postat av: CHD

Woho. Här bloggas det (: . Jag undrar bara vad man då har båten till?

2008-07-20 @ 10:22:26
Postat av: Billie

Glänsa, bo å partaja på. men de e sjukt. själva charmen med båt e ju lixom att åka den.

2008-07-20 @ 13:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0