Ägghelgen

Jaha då va påsken snart över då. Å vad har man gjort? Jo man har jobbat. De sucks. Men inte lät man levern vila för de heller. Påskmiddag i Lillråda på långfredagen, folket droppade av ganska så snabbt. Partyprinsessan gick å la sig vid halv 9.  :P Sen va de nästan bara vi kvar å stämmningen började bli sådär så vi drog iväg på knuttefest på Twin Club. De blev inte mycke sova den natten inte, 1 timme lyckades jag få sova. Att jag inte kan lära mig att stänga av ljudet på mobilen. Höll på att somna på jobbet flera gånger. Kvart över ett kunde jag inte hålla ögonen öppna längre så jag tog en liten tupplur på 45 min lutad över bordet. =) Lördagkvällen bjöd på en snabbvisit till "festen" i gryta. Man måste ju försöka va lite social en lördagkväll även fast man egentligen inte orkar. hihi.


Hörs nästa gång!!!!!!! TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0