Ja Jösses!

Kan dom små jävlarna inne i huvet ta å sluta att banka nån gång!!!?

I fredags va de girlsens afton. Mer kackel än i en hönsgård, nice ride in till norrtälje å råttgift i ölen. Å gud va de e skönt å inte ha så långt hem från nortan. Korv med räksallad på statoil, men de kan bli lite för mycke av de goda så jag slängde lite räksallad på marken. Å inte fan kan jag rå för att räksallad  e halt!!! 

Lördagen skulle blivit en lugn kväll med melodifestival i söderby. Men så va de någon som skulle supa en fuller på salmiak! Sen va de kört å mobergs blev de. Å JAG SOM INTE ENS GILLAR LAKRITS. Arg hann jag bli osså! Åkte hem lite i förtid. Å vilken otur att taxin inte kunde ta maestro!! haha. Tur att de fanns ett visakort osså. De blev billigt för mig iaf. hihi 

Nästa helg verkar de som om kossorna ska matas igen.


SEE YOU LATER ALIGATOR

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-03-09 @ 19:16:58
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0