Bowling is fun

Speciellt när man inte kommer sist för en gångs skull men jag vann inte heller så de sög ju! haha. Jenny var to fucking bra för och ens komma i närheten. Jag tror att hon har fusktränat jag. =) Sen blev de På G och sen bar de av till Trädgårn, där träffade jag lillebror. Jag gillar en full lillebror, han viftar hej vilt med kontokortet och vill bjuda storasyster, synd bara att man har så brottom att betala själv så han inte hann. Eller så va de planerat från hans sida. Vi skulle ju bara gå på krogarna men Hanna och jag kan ju inte rå för att pojkarna vill bjuda så de fick bli en sväng till mobergs också och de hade ju varit slöseri med en fin proffssminkning och inte gå dit ju =P. Men då hade jag inte någon skjuts hem helt plötsligt. Vilken tur att Hanna å Lasse hade en skön soffa i Ledinge att sova på. De kommer bli väldigt väldigt fint där när dom blir klara. Idag fick jag ta bussen från Norrtälje de va ju inte igår man åkte buss till nysättra. De e lite jobbigt att åka buss när de bara lyser dagen efter om en, men va fan de bjuder jag på. =) Nu ska jag äta lite frukost sen e de storstädning som gäller å göra adventsfint. Mys mys.

Bamsekramar!!!!





Hanna ska kasta sin boll. haha




Sandra e Happy




Vet inte riktigt vad Emelie tänkte här...haha




Jenny mitt i kastet

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad glada alla ser ut .. o bilden på Emelie är bäst! Måste göras om =) PUSS!

2008-11-30 @ 23:11:32
Postat av: Hanna

Alla va ju glada :) Men nästa gång då bokar vi alla banor o två timmar så alla får en varsin bana o öva på första timmen o sen tävla andra för jag hade verkligen behövt en övotimme :) Nån mer som känner så ?

2008-12-01 @ 11:38:38
Postat av: jenny

Haha ja jag tyckte d va helkul :P men jag kanske ska stanna hemma nästa gång så du får en chans:P hahaha nä du du va inte så långt efter. men kul va d. synd att sandra å ja missade festen efter bara..

2008-12-01 @ 20:37:37
URL: http://panikjenny.blogg.se/
Postat av: Billie

Sandra: Måste absolut göras om



Hanna: JA en övo timme hade inte varit fel. De gick mycket bättre andra omgången.



Jenny: Nä då du behöver absolut inte vara hemma, bara spela lite sämre så att jag vinner ;) haha å nästa gång är de obligatorisk fest efteråt. =)

2008-12-02 @ 19:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0