Girls night out

I Fredags va de krogen. Girls night out. De som händer på Mobergs stannar på Mobergs. Men de hände ju inget som man va tvungen att hålla tyst om så va fan! hehe. Till en början såg de ut som om de skulle bli en kväll med lite för mycket att dricka å några minnesluckor, iaf för Hanna för när vi lämmnade förfesten hemma hos Sandra så va hon ganska så fuller å planerade att ta en Tequila när vi kom till På G, jag tänkte ojojoj. Men de blev inte värre än så. För när de väl kom till kritan så va den inte så god så jag fick äran att dricka upp den istället. Jag som älskar Tequila (NOT) Hanna tyckte att vi skulle ta en Tequilapaus nu iaf fram till nyårskryssningen...dit e de två månader haha. Får se om de blir någon Tequila för Emelie. Sen blev de taxi upp till Mobergs å taxichaffören hade bytt till vinterdäck. BRA!!! För kallt blev de på natten. De va länge sen man kände sig så gammal som man gör en fredag på Mobergs kom vi fram till, men de va mycket skojsigt ändå. Eller hur girls? Dom sista tappra dansarna fick dansa utan musik för de va nå strul å vakterna sprang fram å tillbaka. Hem kom vi å jösses va skönt de va å hoppa i sängen. Va helt slut. Men vaknade pigg som en mört. De hör inte till vanligheterna längre direkt.

I söndags så körde jag mamma å Janne till arlanda. Dom e nu i Paraguay på häst semester. Flygresan tog 22 timmar. Huuuua!!! Skulle bli tokig ja. Dom flög först till Frankfurt i 2 timmar, väntade där i 2 timmar, flög till Sao Paulo i 13 timmar, väntade där i 3 timmar å flög sen i 2 timmar till Paraguay. På vägen hem fick jag åka in till vägkanten å visa körkortet å blåsa i apparaten för första gången. Å tro inte att de va en ung, snygg manlig polis inte Nääää. Sån tur hade man ju inte.... =P


Ha de gött!!!!











Kommentarer
Postat av: Hanna

För de första ! Äntligen ! Fan va man får tjata ! Tequila hade fått mig stupad =) Tack för hjälpen . Visst fan va de skojj ( hade varit ännu bättre en lördag ) Och när jag fick blåsa då va de en ung , snygg o manlig polis o då blir man ännu mer nervös =)

2008-11-03 @ 19:50:49
Postat av: Hanna

Ååååå du !!! den där bilden på mig gillar inte jag . . take away . Puss o hej

2008-12-06 @ 17:53:22
Postat av: Billie

Den där bilden e jätte fin!!! Skärpning! =)

2008-12-06 @ 18:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0