Helt galet!!!

Är inte de här helt galet? Här sitter jag, fast hemma. Alla bussar i hela Norrtälje utom 676 är inställda. Men jag tar mig inte ens in till Norrtälje. De ligger ca 2-3 dm snö på vägen, det blåser och snöar fortfarande. De gick knappt att ta sig in till NT i lördags och då hade de kommit hälften så mycket. Så känns som att de är mission impossible just nu. När hade vi så här mycket snö sist? Kommer inte ens ihåg när. Här fick vi för global uppvärmning... Men de e ju ganska nice. Sitter å kollar på film med en kopp te å två rostade mackor. Att Billie äter frukost händer ju inte så ofta kan man säga.. 

Jaja, sitter väll här å väntar då. Hoppas den inte kommer förrän efter lunch eller nått. Så jag får va hemma idag. Men måste nog ta mig ut å skotta bort skiten bakom bilen så man tar sig ut överhuvud taget.

Kör försiktigt idag! Blås inte bort! Tjo Tjo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0