Dream on

Ååååååå vad jag skulle vilja ha en massa pengar så jag kunde sluta på mitt jobb med omedelbar verkan. Då skulle jag köpa ny bil så jag slapp oroa mig för att den ska gå sönder hela tiden, sen skulle jag köpa en dyr å fin galopphäst som jag skulle sätta i träning hos Ylva som jag kan åka å ta hand om varje dag. Då skulle livet va på topp. Man kanske inte blir lyckligare av pengar men problemen blir lite färre. Jaja dream on......


I morgon ska jag till stallet igen å va första stallskötare så att Ylva kan åka till aktionen å ragga hästägare. Sen ska jag in en sväng jag me. Får se om folk vågar köpa nu när de e finnanskris å allt. Sen fick jag en träckning på söndag också, de blir spännande (hon e inte alltid så snäll å rar när de e tävling på g) hehe


TJO TJO




Här e My Bright Queen som ska starta på söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0