Dubbelt marknad

Har varit hemma hela veckan. Behövde vara hemma. Jag har haft "feber". Men i morgon e de back to reality, jobba i helgen ska jag göra också. Den här veckan har de varit dubbelt marknad. Först va vi in en sväng å gick i regnet på norrtälje marknad å idag va vi in till Rimbo. Så nu har jag inhandlat årets upplaga av strumpor. Hittade ett nickelfritt navelsmycke som jag köpte också.


Stockholm beeer-fest blev en succe som väntat. Kul men trångt, varmt och ingen stans att sitta. Resultatet av de blev ont i ryggen å blåsor på hälarna. Tur att sällskapet va toppen. Efter beer-fest så åkte vi in till Götgatan å gick på The Beefeater efter en promenad till bankomaten som verkade oändlig. Vi landade väll hemma i sängen vid halv 4 någon gång.  Somnade full, glad å lyckllig =)

Seeee yaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0