Throw it away...yay yay yay

Nu e mitt garage tomt, Rock Bosse va här å hjälpte till å tömma för han ska få hyra de ett par månader å ställa in finbilen där. De e great för jag behöver inte använda de iaf. Har legat å latat mig på soffan hela dagen men efter garagetömmningen så kom jag igång så nu ska jag åka å slänga tidningar, panta burkar å slänga presentkartongerna som stått i min hall sen jag fyllde år (5 december) man får ju skämmas. Gud va de e kul å rensa saker, jag älskar å slänga när man väl kommer igång förstås :P. De man inte använt på flera månader de kommer man inte å använda heller. Å skulle man få för sig å göra de så kan man köpa nytt, om de inte e för dyrt förstås. =) Nope nu ska jag åka iväg å slänga å handla lite.


Nu e de nedräkning till ölfesten =) yaaaaay




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0