Helvete!!

Att man alltid ska komma hem irriterad på fredagarna. De går ju för f*n inte å ta sig igenom Norrtälje på under en halvtimme! Börjar de inte bli dax för alla badjävlar å bomma igen sommarstugorna nu. De e september! Å sen blir de ju inte bättre av att man inte kan lära sig att man handlar inte på flygfyren en fredag kl 5. Man e ju inte direkt ensam där då. Men de gick iaf hyffsat smärtfritt trots allt. Nu sitter jag här å med lite kyckling med ris å currysås i magen så e jag genast på bättre humör.

Vad händer i helgen då? Nada för jag jobbar. Bytte helg för att nästa helg e de full fart. Krogen på fredag, agera flytthjälp alternativt barnvakt på lördag dag å kräftskiva på kvällen å på söndag ska jag till Grönan om de blir bra väder.
 
Tjopp tjopp





Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja att man adrig lär sig att inte handla då , vi var oxå där runt 18 o kom ut från affären helt svettig o humöret inte alls på topp. Grrr

2008-09-06 @ 20:50:42
Postat av: Billie

Ja USCHA!!!

2008-09-07 @ 08:49:36
Postat av: XONX

Trevligt :P

2008-09-07 @ 08:55:02
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0