Hemska tanke

Jag håller på å bli som min mamma. Idag sa jag till i kassan att datumet på en vara gick ut idag. Då sänkte hon priset 10 kronor. I hela mitt liv har jag alltid tyckt att mamma varit grymt pinsam när hon bråkat om att priset varit fel när hon kollat kvittot. De e ju jobbigt å gå tillbaka å stå i kö igen å för bara några kronor. Nu håller jag på å bli som hon. Men jag kommer dock aldrig gå tillbaka med kvittot. Ska jag kanske va stolt över att man kanske har blivit ett snäpp mer ekonomisk eller fortsätta va förtvivlad för att jag håller på å ta efter en av min mammas sämre vanor? Jaja så länge jag inte blir som min mormor så ska jag nog överleva. =)


Hej hej!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0