Ja varför inte?

Vaför drabbar kärlek två speciella personer?

"En person har fräknar, då letar han upp en annan med fräknar."
Andrew 6 år


"Jag tror de är meningen att du ska bli skjuten med en pil eller nått, men resten ska inte vara så smärtfyllt."
Manuel 8år




Hur känns de att bli kär?

"Ungefär som en lavin där du måste fly för ditt liv"
John 9 år


"Om de tar lika lång tid att bli kär som att lära sig att stava vill jag inte vara med. Det tar alldeles för lång tid"
Glenn 7 år




Spelar de någon roll hur man ser ut?

"Om du vill bli älskad av någon som inte redan finns i din familj är de inte fel å va vacker"
Anita 8 år


"Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig. Jag e stilig som bara den å jag har inte hittat någon att gifta mig med än"
Brian 7 år




Åsikter om kärlek

"Jag är för kärlek, så länge de inte händer när de e nått bra på TV"
Jill 6 år


"Kärleken hittar dig även om du försöker gömma dig. Jag har gömt mig ända sen jag var 5, men flickorna hittar mig hela tiden"
Dave 8 år




Sätt att få någon att bli kär i dig

"Skaka på höfterna å hoppas på de bästa"
Camille 9 år


"Ha inte på dig gröna gympaskor som luktar. Du kanske kan få uppmärksamhet, men uppmärksamhet är inte samma sak som kärlek"
Alonzo 9 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0