Nytillskottet

Här är min nya kissemiss. Stella tror jag nog att hon ska få heta. Hon är 12 veckor gammal. Hon hade redan ett namn när jag fick henne och jag vet inte om jag ska våga döpa om henne. Fick henne ju av min "syster". Men namnet passar inte så bra in på hennes personlighet. Namnet är Skrajsa och hon är allt annat än skraj. Hon är en liten tuffing så till och med Selma blir rädd när hon sätter den sidan till och vaktar leksakerna. Jaja får se hur det blir. 

              
 

Allt har iaf gått bra. Hon klev ur buren när vi kom hem gick en mycket snabb husesyn, sen hittade hon leksakerna och satte igång med en lek. Inom kort hade hon även hittat maten. Ganska så snart hade även Selma insett att den där lilla lilla saken var ju jätte kul att leka med. Hon är lite hårdhänt ibland dock, så då får matte rycka in. Men när Selma vänder ryggen till så är hon där och retas så hon får nog allt skylla sig lite själv. :P

                 
    

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken liten sötnos!!

Stella låter helt klart bättre än Skrajsa... =)

Trevlig helg, kram!

2009-04-18 @ 17:08:09
URL: http://filipssons.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hon e dundersöt o en riktig jäkla tuffing =) Hur många kattungar kan sätta en staffevalp på plats ;)

2009-04-20 @ 12:10:33
Postat av: Billie

Hahah! nä precis och få han livrädd på köpet.

2009-04-20 @ 19:20:05
Postat av: sara

hihihii mycket sött :D men som alltid så går det ju tyvärr fort med kisse ungar :( man hinner knappt reagera så är dom vuxna på en gång! kram kram :)

2009-04-21 @ 12:37:55
URL: http://paraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0