Extraknäck

Jag har tagit på mig ett extrajobb. Jag ska rida till och utbilda en häst som står hos Ylva som har varit gallopör men som nu ska säljas som ridhäst. Vi ska bara förhandla lite om försäljningsprocenten till mig när hon säljs. Nu gör hon nämligen inget mer än bara går i hagen och hon ser allmänt ut som en rugguggla och outbildade ruggugglor får man inte mycket betalt för. Jag hoppas verkligen att det går i lås, det är inte helt klart än. Ska göra det på eftermiddagarna efter jobbet, det börjar ju bli lite ljusare nu. Hoppas att det kan bli några tusenlappar, tror faktiskt att han kan få bra betalt för henne, hon har superfint steg.

So long

Kommentarer
Postat av: Hanna

Goddie Good !

2009-02-01 @ 12:31:47
Postat av: Billie

yaay. alla pengar man kan få är välkommna. Sen kommer det bli jäkligt kul om det nu blir som jag vill..

2009-02-01 @ 12:41:59
Postat av: Linda

Härligt med lite extrapengar, lagom till en semester kanske? =)

2009-02-02 @ 08:52:20
Postat av: ja det vore perfekt det!!! =)

2009-02-02 @ 17:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0