Nattjobb

Jaha, kommer att behöva jobba natten till Måndag. Varför ska vädret hålla på och vända fram och tillbaka för? Kan det inte bara vara kallt? Det är iof väldigt bra betalt. Har ju redan jobbat en natt, plus att jag får ob för juldagen och annandagen den här lönen också Great!!! Men sen är det lite avdrag för den envisa förkylningen, men det försöker jag att inte tänka på så mycket. 

Ikväll blir det partaj i Ledinge. Massor med roligt folk kommer dit. Från alla håll och kanter, dalarna, gotland men dom flesta från Nortan förstås. Det har varit lite fram och tillbaka och så lite ångest över den här festen för värdparet, men det har ordnat sig till det bästa. Nu ser vi fram emot en jvligt kul fest och det ser ut som att jag kan supa skallen av mig jag med för jag behöver inte vara på jobbet förrän på söndagkväll. Så ses där alla som ska dit.....

Skååål!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0