Andningsnöd

Inatt hade jag den värsta natten i hela mitt liv. Tog lite hostmedicin och somnade vid halv 1 och vaknade första gången kvart över 1 och hostade så jag höll på att spy. Tog lite mer hostmedicin och lyckades somna om. Sen vaknade jag igen vid 4 tiden och då kändes det som att de satt en elefant på bröstet och halsen var full av slem och det släppte inte trots att jag återigen hostade så jag höll på att spy och det sved och värkte i halsen något för j*vligt, inget vanligt halsont, jätte konstigt. Tog ännu mera hostmedicin och vandrade omkring i huset i en timme ungefär. Tillslut lyckades jag somna om. Men slemtrycket i bröstet hade fortfarande inte släppt riktigt. Vaknade vid 8 tiden av ännu en hostattack. Tror att jag ska ta och sova i Andersvedja i natt för jag var väldigt nära att ringa en ambulans inatt. Fick lite panik faktiskt. Nu har jag tagit ännu mera hostmedicin och en slemlösande tablett som man lägger i vatten. Sen har mamma varit på apoteket och skulle höra med dom om dom hade något bra och så ska jag få nått slemlösande av Sandra som hon hade hemma. Så nu vore det väll själva f*n om det inte har släppt till i kväll. Febern är iaf borta. Det är ju alltid något.

Host host....



Kommentarer
Postat av: Hanna

De är nå skit som går .

2009-01-07 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0