Dalarna here we come

Jaha, vi har bestämt nu att vi åker till Dalarna och Rättvik nästa helg iaf. Något vatten finns ju inte, men det löser sig. Vi kör med torrschampo och papptallrikar. Sen åker vi till Borlänge och badar om vi känner oss alldeles för skitiga. Det löser sig, bara vi får åka bort ett tag så kan vi stå ut med det mesta.
 
Nu börjar förkylningen ge med sig och bihålorna mår lite bättre. (Har bara snytit mig två gånger idag. Hihi.) Den ända som protesterar lite är min mage, det var verkligen en dunder kur. Jaja bara 6 dagar kvar.

Sen måste jag bara berätta. Nu har jag 4 nätter i rad lagt mig i sängen exakt kl. 00.00 och inte med flit. Vad betyder det? Börjar bli lite scary. Så i kväll ska jag gå och lägga mig tidigt så jag omöjligt kan göra samma sak ikväll igen.


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Hanna

Då måste du ju önska dig nått ju !!

2009-01-16 @ 07:29:29
Postat av: Billie

Ååååå får man göra det då! Tack för tolkningen. hehe pussigull

2009-01-16 @ 09:31:31
URL: http://istillbelive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0