Ett steg framåt

Jaha inga andningssvårigheter inatt. Skönt! Men jag vaknade flera gånger av hostattacker. Men kunde somna om igen snabbt. Har ett helt apotek på bordet. Hostmedicin gånger två, nässpray och brustabletterna jag fick av Sandra. Sen får vi inte glömma rullen med toalettpapper. Börjar känna mig som han i reklamen, han som sitter på kontoret och drunknar i näsdukar. Måste bli frisk på fredag, har lovat att vara barnvakt på lördag och jag måste definitivt vara frisk till på söndag. Då är det race på Täby och jag har lovat att träcka Inga. Hon ska kvala. Äntligen.....Fin tjejen!!!
Nu ska jag dricka en kopp te med honung till och sen lägga mig på soffan och vila.  

See ya next time...




Kommentarer
Postat av: Hanna

Skööönt att de går åt rätt håll :)

2009-01-08 @ 18:03:12
Postat av: Annlo

Haha ja, framför allt min bil. Grrrr... Usch, det är jobbigt att vara sjuk. Men du var ju ute igår så jag antar att du mår lite bättre? Det var kul att se dig förresten :)

2009-01-10 @ 16:03:22
URL: http://whiteportion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0