Planerna gick i kras!!!

Våra planer har gått i kras. Min pappa ringde mig idag och talade om att vattnet uppe i stugan i Rättvik har frusit. Så nu kan vi inte åka dit. Skit också. Men som sagt stugan finns kvar och vi får ta och åka dit i vår i stället. Då är det lite varmare om rumpan att gå på dasset också. haha. Men det hade varit en lagom tripp. Men men. Vi får hitta på nått annat istället. Nu är vi ju lediga båda två och jag är i stort behov av att få komma bort i några dagar. Så nu ska jag ta och gå igenom min bekantskapkrets och se om jag kan komma på någon som har en stuga att låna ut någonstans. Om inte annat så får vi väll ta och åka på en kryssning då.


Seee yaaaa......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0