Framsteg och några bakåt också

Den här veckan har jag jobbat två nätter. Den första gick bra, den andra gick också bra men var fruktansvärt jobbig. Det var svårt att hålla sig vaken efter bara 4,5 timmes sömn natten innan. Fick sällskap av Sara i går kväll. Hon kom och åkte med mig runt runt på banan en stund Då gick iaf två timmar fort. Snart är det dax att att åka in till norrtälje för klockan 3 ska vi träffas hos Hanna och göra oss iordning för kvällen. FUN FUN. Möter upp dom andra girlsen där inne.

Har varit dålig att uppdatera mig om min lilla projekt häst. Har inte hunnit rida så mycket den här veckan. Har bara hunnit med en tur i måndags. Det kändes ett tag som om jag tagit mig vatten över huvudet och som om att allt skulle gå åt hellskotta. Men i söndags så gick det jätte bra och jag kunde åka hem med ett leende på läpparna. Poletten börjar äntligen och rammla ner sakta men säkert även om hon fortfarande har långt kvar. Hennes största problem just nu är hennes fruktansvärt stora oförmåga att koncentrera sig på mig. Hennes förmåga att koncentrera sig på annat är dock större. MYCKET större!!! I måndags gick det okey att rida. Vi hade en liten dust när vi skulle skritta av efteråt. Hon hade ingen lust att gå förbi ett av stallen. Vi stod och bråkade ett tag och hon gick åt alla håll utom frammåt hon gick åt höger, vänster, uppåt och mest bakåt. Detta slutade med att vi backade förbi stallet. Sen var allt frid och fröjd. Får se om jag har tid att rida på söndag. 






 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin häst!! Emma hälsar att hon vill klappa den =)

Trevligt med sällskap, men varför jobbar du natt?

Kram kram!

2009-03-30 @ 10:22:57
URL: http://filipssons.blogg.se/
Postat av: Billie

Hehe!!! Synd att hon är så långt bort då. ;) Det frös så banan var tvungen att köras på natten för att inte frysa. Kram Kram

2009-03-30 @ 18:38:36
Postat av: Anonym

Hej :) vad fin hon var! Tack själv, ja timmarna gick verkligen fort, hoppas det gick bra sen :) kram

2009-03-31 @ 21:19:35
Postat av: Anonym

Hej :) vad fin hon var! Tack själv, ja timmarna gick verkligen fort, hoppas det gick bra sen :) kram

2009-03-31 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0