Sammanfattning

Har ni någon gång varit med om att man tänker på en person och bara några minuter senare så ringer den personen? Det hände mig idag. Scary!! Speciellt när det är en människa som man inte pratar med så ofta eller inte pratat med på länge.
 
Idag har det varit blött, kallt och vidrigt. Jag blir välldigt lätt irriterad sådanan här dagar. Speciellt när man nu var inställd på lite vår och istället får man gå ut och skotta bort 2 dm snö. Kom på mig själv med att bli störd på en stackars människa på bussen för att hon hade för korta byxor, som knappt räckte ner till skokanten. hahaha.

I helgen var det kryssning för att fira pappsen. Kul som attans var det. Har så himmla kul när jag festar eller bara träffar mina "systrar" och resten av den sidan av familjen förstås. MÅSTE göras oftare.

Nästa gång blir det förhoppningsvis Sweden rock kryssning och det är snart de. Fun fun.



Pussigull




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0