Vårdepression = bluff

Det är välldigt deppigt överallt nu. Vissa har rätt att vara deppiga ett tag bara man tar sig ur det snarast, vissa har det inte. Men vi ska inte låta oss dras med över till den mörka sidan. Stand strong! Vissa påstår att det finns något som heter vårdepression men det tror jag inte ett skit på. Hur kan man bli deppig när det är vår? Solen skiner, snön smällter, fåglarna kvittrar, snart kan man hänga in vinterjackan i garderoben och man kan göra iordning uteplatsen, ta på sig solglajorna och ett linne. Semestern längtar man ju inte ett dugg till! ;P 

I helgen var det bestämt att vi skulle dricka vin och glo på melodifestivalen (rätt låt vann by the way). Sen blev det bestämt att vi skulle dricka vin och sprit och glo på melodifestivalen. Sen pratade jag med Sandra och dom skulle på krogen. Men nej vi va panka så det fick bli hemma. Ungefär en timme innan jag skulle åka till Hanna så kröp det ju fram att vi båda va sugna på krogen, men NEJ vi hade ju inga pengar. Men eftersom jag känner team Dahlqvist/Billgren så vet jag av erfarenhet att när vi dricker sprit och båda är sugna på krogen redan innan vi börjat dricka så vet jag hur det brukar sluta (med krogen....). Så jag förberedde mig med att ta på mig kläder som passar sig för en krogrunda. Mycket riktigt....när melodifestivalen var över så bar det av till Norrtälje och teatern.  En mycket snäll Jimmy kom och hämtade iaf. ;) Vi drack gratis hela kvällen och lurade dom övermogna pojkarna nå så för jvligt. Fun fun. Kul att festa lite med Sandra, det händer ju inte så ofta längre. :-(










Kommentarer
Postat av: Sandra Rotmark

Nää , det blir inte så ofta , får ta o ändras på :) Puss

2009-03-18 @ 09:30:38
Postat av: Hanna

What a fuck är de där för skitbild ! Jag va ju förfaan döläcker i helgen de är jag inte där :P Haha !! Älskar o lura pojkarna ;)

2009-03-18 @ 11:19:35
Postat av: Billie

Det är ingen skit bild den e fiiiin. Ibland har du sne självbild ;), men jag byter väll ut den då!!!

2009-03-18 @ 18:41:54
Postat av: Linda

Det låter som en rolig helg med inslag av beslutsångest =)

Hoppas vi ses snart, kramar!

2009-03-18 @ 21:34:50
URL: http://filipssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men va fan jag ser ju sjuk ut där . . Juste jag VA sjuk!!

2009-03-19 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0